اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93
اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93

اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید 21



.
.


چه زیباست خیالی که تو را

از آن همه فاصله می آورد به کلبه ی تنهایی ام

  
.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.

.



نقش یک درخت خشک را در زندگی بازی میکنم


نمیدانم که باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکن پیر


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.

.



آسانتر نگاهم کن


دلم تا عشق بیشتر نمی داند


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.

.



همه چیز با تو شروع شد


اما هیچ چیز با تو تمام نمی شود

حتی همین دلتنگی های من


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.

.



چند وقتیست هرچه می گردم


هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم

نگاهم اما گاهی حرف می زند گاهی فریاد می کشد

و من همیشه به دنبال کسی می گردم که

بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.

.



تا تو هستی که دستانم را بگیری


آرزو می کنم هر روز زمین بخورم

کاش تابستان ها هم برفی بود


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.

.



لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم


از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو

و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم

گفتم ای کاش پناهم باشی

همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی

و تو گفتی هستم

تا نفس هست کنارت هستم


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.

.



آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند


اما نه وقتی که در کنارشان هستی

نه آنجا که در میان خاک خوابید

سنگ را تمام می گذارند و می روند


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.

.



دیگر ناراحت نیستم


دلم تنگ نیست

تنها نیستم

کسی چه می داند

شاید دعاهام مستجاب شده

و راضی به رضای خدا شده ام


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.

.



و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد


و برف نا امیدی بر سرم یک ریز می بارد

چگونه بگذرم از عشق از دلبستگی هایم

چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم