اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93
اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93

اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید 17


.
.

آن گاه که نگاه کردن به عقب حاصلی

جز شکست به دنبال ندارد و در آن هنگام که

از نگاه کردنبه جلو واهمه داری می توانی به یکی از دو طرف نگاه کنی

تا ببینی بهترین دوستت آن جا کنارت ایستاده . . .
  
.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

عاشقی را از قلیان باید آموخت

آتشی بر سر ، آهی ز دل و اشکی ز دامن دارد

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

سخت است که دور از رخ دلدار بمیرم

از حسرت گل در صف گلزار بمیرم

درد است مرا ، کز غم هجران تو دلبر

باشی تو طبیب و من بیمار بمیرم


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

گل های بهشت سایبانت

یک دسته ستاره ارمغانت

یک باغ از گلهای نرگس

تقدیم وجود مهربانت


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

تو کی هستی که همه فکر و خیالم شده تو

تو شدی زندگی من ، همه یادم شده تو

یاد تو در خاطراتم وقتی پیدا می شود

می رود دنیا ز یادم چون که یادم شده تو


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

صبحی که شروعش با توست

خورشید دیگر اضافیست

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود

جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود

فردا که قیامت آشکارا گردد

هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

تو شعر و شور باران شمالی

دل انگیزی  سراپا شور و حالی

به شالیزار قلبم باش باران

که می سوزد دلم از خشکسالی

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

در فراغت این دل من پیر شد

بله ای گو این دلم تبخیر شد

بر سرم دستی کشید آرام گفت

باز طفلک قرص هایش دیرشد


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.


گفتم که فراق را نبینم

دیدم آمد به سرم از آنچه می ترسیدم

نوحی به هزار سال یک طوفان دید

من نوح نیم و هزار طوفان دیدم