اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93
اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93

اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید 14



اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


چهار فصل که حرفه


فصل پنجمی هست به نام تـــــــــو


به هوای تـــــــــو


  

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


یه چیزی هست به اسم آغوش


لامصب دوای هر دردیه


اون دارو هم فقط تو داری



.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.



می توانم دنیا را یک دستی فتح کنم


به شرطی که دست دیگرم را تو گرفته باشی


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق


از روزی که مبتلایت شدم


خود را از یاد بردم



.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.



معجزه داری ؟


به جای اشاره نگاه کردی


به جای دریا دل من شکافته شد


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


کف بینی نکن


دستی که به سویت دراز شده


طالعش تویی


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


لحظه‌ های با تو بودن


از عمرم حساب نمی شوند


از آخرتم حساب می شوند ، از بهشت


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


دلم می سوزد برای زکریا که تو را ندیده مرد


تمام درخت های انگور جهان از چشم های تو آب می خورند



.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


دلم خیابانی می خواهد


هزار طرفه به سوی خانه تـــــــو


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


همه می گن عشق یعنی


دوست داشتن


اما من می گم عشق یعنی


یکی مثل تو داشتن