اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93
اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93

اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید 13


اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


تمام دنیا در آغوشت خلاصه شده است


کودکانه پناه می برم به خلاصه ی دنیا


  

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


شیرینم ، تـقصـیر تـــو نیـست


حـتمـاً اشـتبـاه از فرشته ِ آرزوهـا بـوده


کـه تـو نصـیب دیــــــگری شـدی



.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


نفس کشیدن را دوست دارم گاهی


گاهش را فقط تــــــــو می دانی



.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


دنیا تمام شود چه باک


دنیای من تویی که پیش از این ها تمامم شدی



.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


گرمایی بودم همیشه ولی بین خودمان بماند


سرمایی می شوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد



.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


هر راهی را که رفته باشم هرچقدر هم دورتر


کوتاه ترین است برای رسیدن دوباره به تو


کافی ست که یکبار دیگر نامم را صدا بزنی برمی گردم


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


در قرن ما تعریف عشق گره خوردن تن هاست


نه پیوند قلب ها



.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


گاهی آنقدر دلم هوایت را می کند


شک می کنم به اینکه


این دل مال من است یا تو …


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


اینکه یه نفر بهت بگه مواظب خودت باش حس خوبی داره


اما بهتر از اون وقتی هستش که یه نفر بهت میگه


نگران نباش من باهاتم



.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


تمام حرف ها پشت سرت بود


به دنبالت الفبا را قدم زدم


تو حرف نداشتی