اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93
اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93

اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید 12



اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


گاهــی فکـر می کنم کــار تـــو ســـــخــــت تر از مـــن است


مـن یـــــک دنـــیا دوستت دارم


و تو زیر بـار این همــــه عشـــــق قــــد خـم نمی کنی

  

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


این عصرهای بارانی عجـیب بـوی نـفس هـای تـو را می دهـد


گـوئـی تـو اتـفاق می افـتی


و مـن دچـار می شـوم


تـمام مــن دارد تـــو می شـود



.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


من که نباشم دنیا یک من کم دارد


تو که نباشی من یک دنیا کم دارم


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


حقیقت دارد که من می توانم


با شعرهای تو با باران مشاعره کنم


و بند نیایم


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


سکه ی زندگیم شیر ندارد


اما همین خطی که مرا به تو وصل نگه می دارد را دوست دارم



.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


عزیزم هیچ میدانی


جزئیات چشم هایت


کلیات زندگی من است ؟



.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


تنها تو رو می بینم


لحظات با تو بودن را و یک زندگی شیرین را


و آخر سر نیز رویاهای عاشقانه ام را با تو



.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


چقد دلم تنگ شده


واسه شنیدن تپش های پر اشتیاق قلبت


که نفس هام رو به احترامش نگه می داشتم


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


دلم می خواهد کسی باشد


خوب باشد ، مهربان باشد ، بس باشد


و همه ی این بودن هایش فقط برای من باشد


فقط برای من


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


وقتی که تو نیستی دنیا چیزی کم دارد


مثل کم داشتن یک وزیدن ، یک واژه ، یک ماه


من فکر می کنم در غیاب تو همه خانه های جهان خالیست