اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93
اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93

اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید 10



.
.

یه وقتایی فراموش کردن بعضیا مثل فراموش کردن نفس کشیدنه

درست مثل فراموش کردن تو

  
.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم که

به جای خانه برای عشقمان جاده خواهم ساخت

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

با مداد کودکیم مى نویسم دوستت دارم

چون کودکى هیچوقت دروغ نمى گوید

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

این روزها همه می گن بیخیال شو

چه می دونن که تو خیالم رو خیلی وقته که بردی !


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

تو مال منی

تو دلم ول ول ست واسه خواستنت

بگو خب !

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد

خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

با تمام احترامی که برای شما  قائلم

اما تو را دوست دارم !


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

من با همه فرق دارم !

چون من تــــــــو را دارم

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

بودن تو دلیل نمی خواهد

تو خودت دلیل بودنی

بودن من را دلیل باش


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت

تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم