اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93
اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93

اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید 9


.
.

و همه فراموش خواهند کرد که من

در تمام عمرم تنها دوبار شاعر شدم

یک بار با دیدن تو

بار دیگر با ندیدنت
  

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

چه حس قشنگیه وقتی می شی مَحرمِ دل یکی

یکی که بهش اعتماد داری و بهت اعتماد داره

از دلتنگی هاش برات می گه و از دلتنگی هات براش میگی

آروم می شه و آروم می شی

حسی که هیچوقت به تنفر تبدیل نمی شه

این حس مثل قطره های بارون پاکه

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

چشمان تو حروف را بی استفاده می کنند

کافی ست نگاه کنی !

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

آدم هایی هستند که شاید کم بگویند دوستت دارم

یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را بهشان خرده نگیرید

این آدم ها فهمیده اند دوستت دارم حرمت دارد

مسئولیت دارد ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی

دوست داشتن واقعی را میفهمی

می فهمی که همه کار می کند تا تو بخندی ، تا تو شاد باشی

آزارت نمی دهد ، دلت را نمی شکند

به هر دری می زند که با تو باشد

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

عشق جایی می تپد که تو باشی پس باش آنجا که باید باشی

در کنار احساسی از باران ، لطافت را از برگ جدا شده از گل هم میشود فهمید

احساست را برای لحظه ای به آفتاب هم ببخش که گرمی را به تو می بخشد

احساس را باید در قابی از عقل گذاشت و عاشقانه به آن خیره شد

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

همیشه با من بمان

هیچکس عاشقانه تر از من نمی تواند تو را بسراید

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

پیراهن نگاه مرا مکش از پشت که بر می گردم

و بیخیال عزیزهای مصری و یعقوب های چشم به راه

چنان به خود می فشارمت که هفتاد و هفت سال

تمام باران ببارد و گندم درو کنیم

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

باد ورق های دفتر شعرم را با خود برد

فردا تمام شهر عاشقت می شوند !

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت

من همه غرق تماشای نگاهت

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

همه می گن عاشق کَسیه که به عشقش نرسه

اما به نظر من عاشق کَسیه که با عشقش به همه چی برسه !