اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93
اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93

اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید 8


اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


بی خیال اسم ها و حرف ها


من خلاصه می شوم در تو


همین …

  

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


قفس یعنی دهان من


وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود !


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


تمام شعرهایم بوی تو را می دهند


می گویند فراموشش کن اما نمی دانند


تو در جانم ریشه کرده ای


انگار باید جان دهم


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


یعقوب نیستم


اما بوی پیراهن تو قلبم را بینا می کند


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


اگر کسی رو خیلی دوست داری


امتحانش نکن که ببینی اون چقدر دوستت داره


اول خودتو امتحان کن ببین تحملش رو داری بفهمی دوستت نداره ؟


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻓﮑﺮ می کنم


ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﻬﺎﺭ می بارد


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


بی شک آغوش تو هشتمین عجایب دنیاست


واردش که می شوی زمان بی معنا می شود


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


خوشبختی داشتن کسی است که  بیشتر از خودش تو را بخواهد


و بیشتر از تو هیچ نخواهد  و تو برایش تمام زندگی باشی


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


نزدیکت می شوم بوی دریا می آید


دور که می شوم صدای باران


بگو تکلیفم با چشم هایم چیست ؟


لنگر بیندازم و عاشقی کنم یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


همه می گویند به انتظار تو نشستن دیوانگی ست


ولی نمی دانند که من دیوانه ی تو هستم