اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93
اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93

اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید 7


.
.

این جاده یه من می خواهد  و یه تو

و یه جفت دست گره خورده به هم

آن هم از نوع کور

  
.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

روزی چند بار دوستت دارم

یکبار وقتی که هوا برم می دارد قدم می زنیم

وقتی که خوابم می آید تو می آیی

یکبار وقتی که باران ناز می کند دل ناودان می شکند و می بارد

وقتی که شب شروع می شود تمام می شود

یک بار دیگر هم دوستت دارم

باقی روز را هنوز را

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

میان هر نفسی که می کشم همهمه ای است از همه پنهان

اما از تو چه پنهان ؟

میان هر نفسی که می کشم تـــو هستی که می کشم تو را

که می کشی مرا

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

دوستت داشتم

دوستت دارم

و دوستت خواهم داشت

از آن دوستت دارم ها

که کسی نمی داند

که کسی نمی تواند

که کسی بلد نیست


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

جز خیال تو

کسی با من زندگی نمی کنه


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

می گویند دنیا زندانی بیش نیست

کاش حبسِ ابد ببرند برایمان  و تــــو هم سلولی من باشی


.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

مواظب خودت باش

یک تار موی تو شاهرگ من است

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

دستاتو که می گیرم

یه حس خوبی بهم دست میده

شاید حس پرواز

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

داشتنت مثل هوای برفی یا نم نم باران جاده شمال

یا مثل آن بغلی که عاشقت است و تنهایت نمی گذارد

و یا مثل برگشتن آدمی که سال های سال منتظر آمدنش بودی

آی می چسبد !

.
.
اس ام اس عاشقانه جدید
.
.

ضرورت بودنت همیشگیست

فرقی نمی کند

چه در کنار من چه در خاطر من