اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93
اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93

اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید 6


اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


دنیا به من نیاموخت که در غیابت صبور باشم


اما وفا به من آموخت که فراموشت نکنم


 

 

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


اگر دستانم را بشکنند با اشک چشمانم


اگر چشمانم را کور کنند با نفس هایم


اگر نفسم را ببرند با قلبم و اگر قلبم را پاره پاره کنند


با خون جگرم خواهم نوشت : دوستت دارم !



.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


عشق یعنی وقتی که قلب تو رو می شکنه


تو با قطعه قطعه قلب شکستت هنوزم دوستش داری


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


دوریت را چه کنم ای سراپا همه راز ؟


ای سرا پا همه ناز ؟


به که گویم غم خویش ؟


به گل پرپر یاس ؟


تو بگو گریه کنم یا نکنم ؟


دوریت را چه کنم ؟


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


به سلامتیه قشنگترین موسیقی دنیا


یعنی صدای قلب کسی که همه زندگیته !


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


ببین گوش کن :


فرقی نمی کنه من و تو متولد کدوم برج سالیم


مهم اینه که اگه تو نباشی من همیشه برج زهرمارم !


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


در مسابقه زندگی گل زدن مهم نیست


گل شدن مهم است !


تقدیم به سرور گل ها


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


نفسم شاید دلیلِ زنده بودنم باشد


ولی بی شک تو تنها دلیلِ همین نفسی !


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


هیچ کجا هم جاییست !


همانجاییست که بی تو می شود بود


.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


دیگر همه نقطه ضعفم را فهمیدند


از من که چیزی می خواهند جان تو را قسم می خورند