اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93
اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93

اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید 2

.

عکس عاشقانه جدید


اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


دوست دارم از ته دل ٬ دلی که پر پر میزنه / دلی که ساز عشقتو از همه بهتر میزنه

دوست دارم حتی اگه یه شب به خواب من نیای / عاشقتم مثل همه حتی اگه منو نخوای
  
.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


سهم هر کس که باشی ٬ خوش به حال و روزگارش

پائیز و زمستونش هم میشه مثل بهارش . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم / خورشید فردا مال تو ٬ ببخش که عاشقت شدم

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


بدرقه لازم ندارم ٬ میرم ای عزیزترین / نزار بمونه زیر پا ٬ قلبمو بردار از زمین

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود / غافل از اینکه دل من منتظر اشاره بود . . 

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


مرا با آتش عشقت بسوزان و نترس زیرا اشک چشمانم آن را خاموش میکند . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


شاعر شعر حقایق نیستی / مثل من مجنون عاشق نیستی

من همیشه دوستت دارم ولی / این توئی که مثل سابق نیستی . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


دریا هرچه دور شود ساحل باز هم کنار دریا میماند ٬ پس ساحلتم دریای من !
.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

اگر دریای دل آبی ست ٬ توئی فانوس شبهایش

اگر حرفی زدم از گل ٬ توئی مفهوم معنایش . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


آفتاب پنجره را میشناسد ٬ حتی اگر بسته باشد

مهتاب به دیدارم میآید حتی اگر خسته باشد

و دل هوای تو را دارد حتی اگر شکسته باشد . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


در دایره عشق اگر باران بلا بارید ٬ عاشق آن است که از دایره بیرون نرود . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


من به خودم افتخار میکنم ٬ چون قلبکسی را تسخیر کرده ام که هنوز

کسی اجازه وارد شدن به آن را نداشته و نخواهد داشت . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


هیچوقت نگفته اند که به زور باید لبخند زد ٬ بعضی وقتها باید تا نهایت آرامش گریست

آنگاه تبسمی مهمان لبهایت میشود که زیباتر از رنگین کمان بعد از باران است . . .