اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93
اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس و عکس های عاشقانه | اس ام اس باز

اس ام اس عاشقانه جدید,عکس عاشقانه جدید,اسمس عاشقانه و احساسی,پیامک,پیام,سمس 93

اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید 1


اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود / غافل از اینکه دل من منتظر اشاره بود . . 

 

 

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

مرا با آتش عشقت بسوزان و نترس زیرا اشک چشمانم آن را خاموش میکند . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.

اشک من بارون غربت / تو دلم غبار حسرت

من برات سوغاتی دارم / یه سبد گل محبت . . .
.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


بساط عمر نیرزد به زحمت چیدن
چه چیدنی است که باید نچیده بر چیدش
.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


دل من از تبار دیوارهای کاهگلی است
ساده می افتد، ساده میشکند، ساده میمیرد،
دل من تنها سخت میگرید

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


سـلامی چو بوی خوش آشـنایی
بدان مردم دیده روشـنایی
درودی چو نور دل پارسایان
بدان شمـع خـلوتـگـه پارسایی
.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


نـمی‌بینـم از همدمان هیچ بر جای

دلـم خون شد از غصه ساقی کجایی . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


او شراب بوسه می خواهد ز من /  من چه گویم قلب پر امید را

او به فکر لذت و غافل که من /  طالبم آن لذت جاوید را . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


به چشمی خیره شد شاید بیابد /  نهانگاه امید و آرزو را

دریغا ، آن دو چشم آتش افروز /   به دامان گناه افکند او را . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


چرا امید بر عشقی عبث بست ؟ /  چرا در بستر آغوش او خفت ؟

چرا راز دل دیوانه اش را  /  به گوش عاشقی بیگانه خو گفت ؟

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


وقتی از غربت ایام دلم میگیرد / مرغ امید من از شدت غم میمیرد

دل به رویای خوش خاطره ها میبندم / باز هم خاطره ها دست مرا میگیرد . . .

.

.

اس ام اس عاشقانه جدید

.

.


زندگی یعنی :

بخند ٬ هرچند غمگینی

ببخش ٬ هرچند که مسکینی

فراموش کن هر چند دلگیری